Fri fart

Samir lät arbetet gå före idag och det var konstigt för det är han inte känd för att göra men hur som helst fick det bli ett ensamspring.

Härligt att vara på Skatås igen. Åttan på lunchen och fri fart.  
                  4:27      7,86 km       34:58 
var de värden som Garmin samlade på sig.
Men visst kommer jag att springa i maffetempo i fortsättningen också men bara de gånger kroppen ber om det.
Naturen,  M60-stugan och Garmin Forerunner 305 gör träningen rolig och jag hoppas att vi gemensamt stretar på i många år till.

                     Christer

Kommentarer
Postat av: Samir

Bra jobbat! Men var är grafiken som gör denna blogg till en av de mest välbesökta joggingbloggarna på denna sidan Nasaret?

Folk (jag) vill kunna titta på bilder och leva sig in i din senaste löprunda. Mer kartor, HR-grafer osv!!!

2007-12-11 @ 00:44:49
Postat av: Patrik

ja exakt, var är bilderna?? Vem som helst kan väl ljuga ihop en historia om lite siffror ;). Idag sprang jag på 3:12 km tempo osv...

2007-12-12 @ 08:52:42
Postat av: Samir

Nästa gemensamma runda blir nog Skatås på fredag och eftersom det fortfarande är dagsljus så kanske jag kan knäppa en bild av Christer med telefonen om jag hinner ifatt honom.

(alternativt när han varvar mig)
/S

2007-12-12 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0