Vi växer


Nu var vi fyra.


Peppe startade upp sin gbgjoggkarriär idag genom att promenera runt femman med ett snitt på 11min/km.
Själv sprang jag åttan (igen!) ja jag vet att det börjar bli tjatigt men det är så lagom att man hinner åka turochretur Skatås, springa, duscha och köpa baguette på Tempo på en tvåtimmarslunch. Kvällar och helger får ägnas åt natursköna skogsjoggningar.

På fredag har Claudio lovat hänga på och Peppe står där säkert med väskan i hand igen. Börjar likna Forrest Gump det här.


            Massarunners


Kanske får vi se Samir på fredag också men inte i spåret antar jag. Men välkommen till jobbet igen.


 
Imorgon torsdag blir det jympa för min del, så då blir det andra delar av kroppen som får sitt, nog så viktigt.


Ha d gott
     Christer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0