Åtta nedslag i Lerum

Intervallonsdag och kartan som SportTracks genererar innehåller ju en hel del smågodis om man tittar närmare.
1. Hemmets ljuva vrå.
2. Knappekullaskolan. Här tillbringade jag mina första sex skolår.
3. Torpskolan. Här finslipades studierna i årskurs 7-9.
4. Lerums Gymnasium. Här fullbordades det litterära underbarnet!
5. Föräldrahemmet. Äpplet faller inte långt från trädet.
6. Anonym joggares hemvist.
7. Starten för dagens intervallträning.
8. Det är åt detta hållet som helgens långpass vanligtvis går. Till Floda eller Gråbo.

Intervall hemma, numrerad

Förutom denna lilla sightseeing i grannskapet så har jag även några intervall att presentera.


Intervall 4 x 1000 m
Uppvärmning 1,8km
Intervall 1 - 5:15 min/km
45 sek vila
Intervall 2 - 3:50 min/km
45 sek vila
Intervall 3 - 5:36 min/km
45 sek vila
Intervall 4 - 4:04 min/km
Nedjogg

De mystiska genomsnittstiderna förklaras av denna graf som endast är tillgänglig för våra mest inbitna blogg-gäster.



Tack för i kväll och god natt!
/ g b g j o g g - Samir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0