Skadad?

...och så var joggarduon decimerad till noll aktiva medlemmar. Efter måndagens vadövning i trappan med tåhävningar ordinerade av Christer är även Samir nere för räkning.

En medelsvår träningsvärk under tisdagen blev mångdubbelt värre natten till onsdag. Idag har jag plågat mig fram på jobbet och efter linimentbehandling och försiktig stretching är jag praktiskt taget obrukbar.

Vadskada

Under dagen funderade på att ge mig ut på en lättare promenad men nu när klockan börjar närma sig träningsdags är det helt uteslutet. Istället linkar jag nedför trappan till min bloggplats i mycket låg fart, säkerligen +15 min/km...

Gammal man

Är det bara träningsvärk så ser jag fram emot en ordentlig förbättring redan imorgon men kanske har jag kraftigt överansträngt vadmuskler och muskelfästen och får i så fall ägna mig åt alternativ träning en tid.

/g b g j o g g - Samir

Kommentarer
Postat av: slimslender

Hoppas , hoppas att det bara är träningsvärk. Inga fler skador nu, bloggosfären är ju just nu proppad med skador... Jag ropade ett högt NEJ ! i kontorslandskapet jag såg bilden med foten i gips, sedan förstod jag att det inte var så illa, kanske..... :-)

2008-02-07 @ 13:27:03
URL: http://slimslender.blogg.se
Postat av: Samir

Två dagar senare känns det hela betydligt bättre, men jag har aldrig varit med om en träningsvärk som suttit i 4-5 dagar.

Nu blir det en kortare runda på lunchen för att se hur kroppen känns.

Tack för omtanken! (bilden på benet är inget självporträtt)

2008-02-08 @ 09:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0