15 på 5 med 155

Tisdag kväll och hemskt mycket 15 i huvudet. Just hemkommen från 15 kilometers löpning på 5 min/km med 155 i puls. Tiden landade således på strax under 1 h 15 min. Nu när slumpen valde ut detta nummer åt mig så får jag väl gå ner till mitt ATG-ombud i morgon och satsa en slant på lämplig häst.

15 på 5 med 155


...men över till det som alla våra läsare sitter och väntar på. Först och främst en stor ursäkt för den uppskjutna publiceringen av måndagsrapporten. Här kommer trippmätaren som visar våra framsteg till och med vecka 1.

Trippmätare t.o.m V801

Christer hade ytterligare en störd vecka på grund av hälsenebesvär och Samir pumpade på i vanlig ordning. Nästan tråkigt linjär kurva där...

In i duschen!

/ g b g j o g g  - Samir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0