Stekta löpare

Jag och CM trotsade värmen och besökte Skatås banor idag på lunchen. I gott mod gav vi oss ut på 8 respektive 5 km och när vi nått halvvägs runt så tog det mer eller mindre stopp för oss båda.


Detta gula otyg i skyn formligen sög vätskan ur oss och med den försvann också kämpatakterna. Inga nya rekord för någon av oss utan det får vi spara tills en molnig dag. För mig blev det 36:26 vilket var 74 sekunder långsammare än sist. Idag kunde inte ens min nyvunna kompis, herr Virtual Partner, förmå mig att öka farten på slutet. Efter 4 km låg jag 80 meter före lilleman men i mål var jag passerad med ~250 meter. Grattis!



/ g b g j o g g - Samir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0