Tredje passet heter långpass

Avslutningen på löparveckan innebar denna gång ett långpass. För första gången sedan jag skadade knäet så begav jag mig till Gråbo på ett långpass med måttlig ansträngning.



Som grafen visar så är det mer eller mindre uppför i 8 km där jag vänder och springer samma väg tillbaks. Hemvägen är alltså betydligt behagligare poch det passar fint när man varit ute länge.

  • Sträcka: 16,11 km
  • Tid: 1:19:49
  • Fart: 4:57 min/km
  • Puls: 148 slag / 81%


Så här dagen efter så är ben och fötter en aning slitna trots att jag inte belastade mig så hårt. Uppenbarligen tar kroppen stryk när löptiden går över timmen.

/ g b g j o g g   - Samir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0