Lättköpt och skadad

Ibland kan till och med en strumpa skapa glädje.


Efter bara en dag så damp den ner i min brevlåda i ett tunt kuvert. Frakten kostade 60:- och det satt ett par vanliga frimärken på den vadderade påse. Ja ja men BACKONTRACKstrumpan för 260:- skulle ju trolla bort mitt hälonda på en vecka. Förmodligen skulle man få fötter som en nyfödd.  http://www.backontrackshop.se/product.asp?product=16&sub=1&page=1
 
Sliter upp kuvertet och hittar en strumpa som ser ut som en vanlig tunn grå strumpa!
Men förmodligen kan man inte känna det keramiska materialet som skall göra underverk.

Jag läser varningstexten om att inte ha på den för länge första gångerna. Förmodligen skulle fotinnehållet bli så varmt att torrkokning skulle uppstå.


På med strumpan, smyger lite så ingen ser det, för jag tror banne mig inte på mirakelting som magneter och att ha sängen pekande åt rätt håll.


Jaha å så gick man där med strumpan och kände absolut ingenting. Precis lika varm som jag skulle blivit i vilken strumpa som helst. Jag är övertygad om att en tjock tubsocka skapar mer värme än denna keramiska strumpa. Fyra par strumpor av det märke Samir bloggat om nedan skulle jag få för pengarna och tänk så varma fötterna skulle bli. Så tack för det tipset jogg.se bloggare.


Ta en titt på bilden och få ett gott skratt, jag bjuder på det.
                                                                   Dyra strumpan



I onsdags sprang vi två gbgjoggareveteraner 8km som redan meddelats och idag haltar jag fram och har ondare än någonsin i hälen. Men tid är beställd nästa vecka hos expert så nu kan man bara hoppas att ordinationen inte blir vila för det är ju för tråkigt.

/g b g j o g g   - Christer  (skadad/lättlurad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0