Coopers Test, andra försöket

Nog kan man väl klämma ut fler framgångar ur söndagens lopp? Jodå, det finns säkert ett Cooper-resultat att uppdatera. Sist jag gjorde Coopers Test var ju i vintras och förhoppningsvis har jag redan slått mitt gamla rekord på 2730 meter.


12:00 min = 2910 meter

Minsann - i söndags sprang jag 2910 meter på de tolv minutrarna och därmed kan jag uppdatera ännu en rad i min rekordbok (som finns publicerad 2008-09-24). Trevligt med ljuspunkter när höstmörkret börjar lägga sig.

/ g b g j o g g   - Samir

Kommentarer
Postat av: Christer

Otroligt är ordet. På ett år har du ju gått ifrån soffpotatis till en kanonlöpare. Grattis.



Jag är alltså tillbaka, tyngre och kraflösare än innan semestern. En hel dags promenarende i Aten gjorde att jag sitter med ont i höger hälsena igen. Hoppas att det snart lägger sig (obs skriver inte läker sig). Jag kommer ta med väskan imorgon och kanske det blir eftermiddagslunk i Skatås trots allt.

Vi hörs

Christer

2008-10-06 @ 20:36:13
URL: http://gbgjogg.blogg.se/
Postat av: Samir

Välkommen hem!

Då får du en chans att hitta löpsteget imorgon så ses vi på torsdag e.m. i Skatås för en återträff?

2008-10-06 @ 21:14:44
URL: http://gbgjogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0