Trippmätare t.o.m V.36

Det var en dryg månad sedan sist, men trippmätaren är och förblir en kär och återkommande företeelse i denna blogg. Publicering sker i vanlig ordning på en måndag och summerar den gångna veckans löpta kilometrar.

Som synes har Samir hittat tillbaks till gammal god form och avverkar stadigt kilometer efter kilometer. Bara 53 sådana kvar tills jubileumsnoteringen 100 mil!

Christer (och kanske även Peppe) kommer förhoppningsvis igång efter en tids frånvaro. Hoppas hoppas...



/ g b g j o g g

Kommentarer
Postat av: A<

Wow - snart 1000km. Grattis. Hur kommer det att firas?

2008-09-03 @ 07:22:46
Postat av: Samir

Jag är ju fortfarande lite ny i grenen långdistanslöpning men om jag uppfattat saker och ting rätt så skall jag väl satsa på en löparmiddag med blodpudding och sportdryck.



Efter det kanske jag kör lite backträning i ösregnet.



:)

2008-09-03 @ 09:18:40
URL: http://gbgjogg.blogg.se/
Postat av: Christer

Nörd!



Givetvis skall vi ta en folköl i M60-stugan.

Kanske ihop med GL'arna



cj

2008-09-03 @ 09:24:45
URL: http://gbgjogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0