Globetrotter Forerunner

Så har GF305 varit ute och testat satelliterna i Blekinge också.

I 14 graders sol och en fin bana i Karlskrona så kändes det som om våren till slut är på väg. Det var faktiskt shortsväder men det hade jag ju inte stoppat ner några i resväskan så det fick bli overallen men utan lånkisar och bara det är ju en fröjd. 
Karlskrona
Hade det inte varit så många flanörer vid Bastasjön så vete tusan om jag inte klivit i. Nu fick det bli en enklare avskjöljning av överkroppen innan det var 40mil hem till Göteborg igen.

Detta var nog första gången sedan innan jul som jag inte kände något i hälsenan och antingen var frånskjutet för dåligt eller så börjar den bli riktigt bra. Och det bådar ju gott inför vårens utmaningar.

Imorgon är vi påt igen
   Christer


Kommentarer
Postat av: Samir

Trevligt med lite spridning på kartorna. Tidigare har vi ju hållt oss inom en radie på ~35 km.

Men var är uppgifter om sträcka och tid? Jag vill ju ha lite inspiration!

//S

2008-04-02 @ 20:28:10
Postat av: Christer

Tider å tider och stäcka å sträcka. Är det så noga? Jag springer på så gott det går.
Jo jag håller mig runt 4,50 till 5,05 mest hela tiden. Jag behöver sparring för att kapa ytterligare. Men du är väl snart tillbaka hoppas jag. Idag blir det F&S jympa istället men imorgon är vi på´t igen.
CJ

2008-04-03 @ 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0