Upp på hästen igen!

Häst

...ja det är ju receptet efter ett bakslag och således besökte vi Skatås direkt efter helgen. Samir tog sig an åttan igen och Christer rekognoserade framtida löparspår i maklig fart (ev. förkylning på gång).


Fredagens tuffa inledning i 4:15-fart sänktes med 20 sekunder och backarna som i fredags besegrades i 5:05-fart gick idag ca 10 sek långsammare. Väl uppe på toppen hade jag betydligt mer krafter över och hade det inte varit MAF-vecka så hade jag eventuellt kunnat matcha Christers 35:40. Jag intalar mig det i alla fall!

Nu hade jag varken lust eller energi till något högre tempo utan lade mig på MAF-tempo och seglade i mål på 36:32 (pulsen 150 slag vilket är MAF +1 och farten på 4:45) ca halvminuten snabbare än sist..


Hästen då? Jo Christer sprang förbi hästhagarna där polishästarna tillbringar sin lediga tid. Allt hänger ihop!

/g b g j o g g   - Samir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0