Inställt pga blåst

Idag hade jag planerat att ge järnet i 10 km för att få en fingervisning dels om min puls och dels om hur länge jag orkar med att springa vid en lite högre belastning. MAF-träningen på 78% puls har vant benen vid ett ganska makligt tempo och även om det är några månader kvar tills allvaret börjar så vore det fint att klocka utgångsläget vid runt 85% som kanske kan vara en vettig milbelastning.

Blåsigt

Men västkusten bjöd inte på löparväder idag utan man gjorde bäst i att hålla sig inomhus för att inte riskera att få kringblåsande grejer på sig. Istället blev det ett besök i frysen och inmundigande av kaffe och bakverk framför TVn.

/g b g j o g g - Samir

Kommentarer
Postat av: A<

Kaffe och kaka är inte dumt det heller (glöm inte att njuta..) Variation behövs för att springlusten skall vara hela livet. Tacka vinden för kakan.

2008-01-17 @ 15:32:27
Postat av: Samir

Jo tack. Jag mådde som en prins hemma i TV-soffan när vinden ven runt knutarna.

2008-01-18 @ 00:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0