Trippmätare t.o.m V.52

Här har vi då summeringen över hur långt vi hann förra året. I och för sig en sanning med modifikation eftersom vi startade räkneverket samma dag som bloggen startades. Christer har väl rimligtvis 5-6 månaders ytterligare statistik att addera och Samir knappt hälften så mycket.

Hur som helst, jag är i alla fall glad att kunna presentera grafer som styrker att vi tillsammans hunnit kuta ca 333 kilometer på två månader!

Trippmätare t.o.m V.752

Vår Christer som ju också hunnit med att tävla i år har ett resultat som definitivt platsar i denna summering. Intresserade hittar honom på sida 12(20) i denna resultatlista och kikar man dessutom på kolumnen över årsmodell så blir insatsen en trevlig läsning för oss i gbgjogg (jo, jag passar givetivs på att ta åt mig lite av äran!)  Det är alltså detta resultat som kan matchas med gårdarens bloggande om 90%-belastning.

I dag är det nytt år och första chansen att tjäna in kilometer på 2008-kontot. Själv skall jag ut ikväll och prova ut ett nytt elljusspår några mil söder om Lerum.


Må väl!
/g b g j o g g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0