2 av 2

När jag idag gav mig i kast med att utmana den skräckinjagande 5:an i Skatås hade jag satt upp två mål.
1. Att inte gå någon gång under loppet
2. Att försöka kämpa mig in under 30minuter

Efter målgång kunde jag konstatera att bägge målen var uppfyllda! Inget promenerande och klockan stannade på 29,52.

Jaha, vad ska jag nu sätta upp för mål...

Fram till semestern, med fem löprundor kvar, tror jag att mina nya mål får bli desamma som mina gamla. D.v.s.
1. Att inte gå någon gång under loppen
2. Att försöka kämpa mig in under 30minuter. Med tillägget att för varje gång kapa några sekunder.

/g b g j o g g - Peppe


Kommentarer
Postat av: Christer

Härligt Peppe!!

Hoppas ditt nya mål bara är ett delmål på vägen.



Kanske vi ses i spåret snart.

2008-06-23 @ 21:15:02
Postat av: Samir

Några gånger till så är du ikapp Claudio och sedan kan ni göra gemensam sak i att ta nästa steg. Vem vet vad som händer i höst då jag är föräldraledig...



Kanske är det ombytta roller i januari när jag är tillbaks?



2008-06-23 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0