Längre än på länge

Idag hade Christer och Samir förmånen att återigen gemensamt få prova på 8'an i Skatås, faktiskt första gången sedan siste februari. Den gången var Christer precis tillbaks efter ett längre uppehåll och fick slita on för att komma i mål på 38:10 medan Samir låg strax under MAF-tempo.



Idag var det så dags igen efter 110 dagars finslipning av löpsteg, fotisättning och spurttaktik.

  • Längd: Skatås 8 km
  • Tid: 36:59
  • Fart: 4:47 min/km

Löpningen kan sammanfattas som en normalhård löpning med lite extra krut på slutet. Mycket trevligt!


/g b g j o g g

Kommentarer
Postat av: Robin Berntsson

Jasså du Christer så du är en löparkille du.

Jag har nyss tagit tag i mig själv och springer numera med ett par Nike+ skor kopplade till min iPod. Inte riktigt samma precisa mätresultat men det funkar.

Skoj att se löpresultat såhär ändå.



Får se om vi kan ta en match nångång.



//Robin (yngre bror till Linda) 10km tid: 37:48

2008-06-19 @ 15:58:43
URL: http://none
Postat av: Christer

Javisst är jag en löparkille med Asics och Garmin.

Kul att ha fått en ny läsare.

Vet inte om det blir så mycket match med den tiden du gjort men kanske iPoden visar för lång sträcka eller var det kanske slätlöpning? Hur som helst så träna på och akta hälsenorna.

Som du kanske förstår så haltar jag fram sedan ett tag.



Ses

Christer

2008-06-20 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0