Inte längre odödlig

Efter att under några månader undsluppit både skador och sjukdomar började jag så smått närma mig de odödligas skara. Inga baciller bet på mig och jag var så pass grundtränad att skador lätt kunde hållas stången med lite lätt stretching.

Men så vaknade jag på söndagen med taggtråd i halsen, muskelvärk i hela kroppen och en huvudvärk som gjorde minsta ljussken genom persiennen till en utplånande dödsstråle. Ridå...

Sjuk

Söndagen tillbringades i horisontalläge med korta avbrott för inmundigande av kurerande drycker.
Måndagen har börjat något bättre och jag har nu smugit upp i TV-soffan för att komma ifatt i Lost-sagan.


Kompis Forerunner 305 rapporterar en förhöjd vilopuls på 9-10 slag så jag kan med gott samvete låta mig bli ompysslad ytterligare en dag. Dessvärre gnager löparens tredje budord (När du vilar tränar dina konkurrenter) i bakhuvudet så jag har svårigheter att koncentrera mig på Jack's äventyr på ön.


/g b g j o g g - Samir

Kommentarer
Postat av: ?

Just det, vi tränar stenhårt vidare.

2008-03-10 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0