Knästatus

  • Torsdag 19:00 - Full rörlighet ingen smärta (innan löppasset)
  • Torsdag 22:00 - 80% rörlighet kraftig smärta vid belastning och böjning.
  • Fredag 09:00 - 10% rörlighet och samma smärtnivå som vid föregående kontroll. Mörker...
  • Fredag 21:00 - 20% rörlighet och nu endast smärta vid böjning.
  • Lördag 09:00 - 20% rörlighet, knät hade stelnat till över natten men jag kunde nu ta enstaka steg i trappan utan att behöva gå över till dubbelsteg.
  • Lördag 23:00 - 60% rörlighet och ytterligare minskad smärta. Jag orkar återigen lyfta upp benet i 90 graders vinkel utan att det skär i knät.
  • Söndag 10:00 - 90% rörlighet och jag har med hög koncentrationsnivå gått uppför trappan till övervåningen. Det smärtade en aning men jag ser ljuset i tunneln.
Rehab


Vidare vill jag rekommendera följande projektabtete om Löparkna: http://www.brandgulmusikgenre.se/loparkna.htm

Stort tack till Magnus Berglund för detta tips när jag som bäst behövde lite uppmuntran!

/g b g j o g g
- Samir

Kommentarer
Postat av: Berglund

Kul att du gillar arbetet, verkar som om fler och fler drabbas men alla jag hört fått skadan har blivit 100%-iga efter vila, rehab och behandlingar. :)

2008-03-29 @ 20:45:56
URL: http://berglundbloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0