Tillbaka efter låghöjdsträning

Tillbaka efter en tung träningsperiod.

Tung i kroppen av mat och dryck och stillasittande alltså. Ingen löpning på en vecka.
Men här hemma verkar det mesta ha stoppat, ingen gbgjogg.se bloggning på en vecka borde betyda ingen träning.
Imorgon är det måndag och alla är tillbaka till sina gruvor igen och nu blir det toppning av form inför GBG-varvet. Max tio dagar att träna, d v s kanske fyra pass om det flyter på.
Nu får vi hoppas att alla håller sig friska och starka. Själv satt jag idag fyra timmar i ett charterplan och det är nog inte det man skall jag göra om man vill hålla sig frisk. Men vi får se.

En ny lärdom har jag gjort på havet då GF305 fungerar lika bra på vattnet. Jag springer lika fort som båten, alltså sju knop. Det trodde jag inte, det känns som om båten tar sig fram snabbare. Men Garmin gav mig svaret.

Milen på vatten

Sporttracks kan inte hålla reda på skalan men detta är 10,52 km med en medelhastighet av 4,34/km, 7 knop alltså. 

Tio träningsdagar kvar, kom igen!!!

Ses i spåret

     Christer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0