Stängt fr.o.m 17/11


Bloggen gbgjogg.blogg.se har efter ett års regelbunden publicering nu slocknat. Vi vill inte göra samma misstag som en icke nämnd löpartidning och endast upprepa samma sorts artiklar med 12 månaders cykel så vi väljer istället att låta bloggen stillsamt somna in. Det har varit både roligt och nyttigt att samla och publicera våra träningsresultat på detta viset och bloggen har tveklöst varit en del i löparundret som bland allmänheten kommit att kallas "de häpnadsväckande joggarna från västkusten".


Christer och Samir tar nu ett steg ut ur rampljuset för att istället lägga mer kraft på själva löpningen. Stort tack till de supportrar som anslutit längs vägen, i första hand våra trogna supportrar Grötlunkarna, Slimslender, Benet och Ann.
Vi glömmer inte heller våra övriga löparbekanta som tittat in lite då och då: Berglund, Lena, Peppe, Lerjestedt, Henrik, Andreas och Rebecca samt skaran anonyma läsare som besökarstatistiken svallrar om.
Sköt om er allihop!

 
 
Kanske ses vi i spåret framöver eller så återuppstår vi i ett eller annat format här på Internet när andan faller på igen.

Samirs highscore-lista kommer att uppdateras kontinuerligt: http://gbgjogg.blogg.se/2008/september/rekordsummering.html



/ g b g j o g g

Kommentarer
Postat av: Peppe

Tack för alla underbara inlägg!



Vad ska jag göra nu :-(

Kanske måste jag börja springa nu i stället för att bara läsa om det?!

2008-11-18 @ 21:38:51
Postat av: Samir

Du har ju världens chans att kopiera mitt upplägg. Bläddra bara tillbaks till bloggstarten 2007-11-17 och genomför samma träningar som jag bloggat om.



Det kommer att resultera i 1:52 på Göteborgsvarvet och 1:38 på Göteborg Halvmarathon några månader senare.



Kör hårt - jag tror på dig och kommer att peppa dig när jag är tillbaks på jobbet. Lycka till!

2008-11-19 @ 16:47:46
URL: http://gbgjogg.blogg.se/
Postat av: slimslender

Trist men jag förstår dig. Det är lite körigt att hålla igång en blogg och samtidigt göra allt annat. Jag gnetar nog vidare ett tag till. Hoppas du tittar in på bloggen då och då i alla fall.

2008-11-21 @ 12:56:07
URL: http://slimslender.blogg.se/
Postat av: Patrik

Trist att ni slutat blogga



(en av alla anonyma)

2008-12-02 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0